Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody BoomBit wzrosły w styczniu 2024 r. do 22,7 mln zł

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 22,7 mln PLN:
    • w tym 20,7 z gier mobilnych i 2 mln z projektów blockchain,
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 8,8 mln PLN
  • 17,9 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami:  Darts Club, Hunt Royale, Falling Art Ragdoll Simulator

[mln PLN]

Grudzień

Styczeń

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży, w tym:

20,6

22,7

+10.4%

  •  z gier mobilnych

20,4

20,7

+1.4%

  • z projektów blockchain

0,2

2,0

+1107,1%

Prowizje platform

1,7

1,3

-24,9%

User Acquisition

12,8

12,6

-1,1%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

6,1

8,8

+44,3%

Przychody ze sprzedaży Grupy BBT (BOOMBIT) w styczniu 2024 r. wyniosły 22,7 mln PLN (+10,4%), w tym 20,7 mln PLN z gier mobilnych i 2 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 12,6 mln PLN (-1,1%), a koszty prowizji platform do 1,3 mln PLN (-24,9%). W rezultacie Grupa miała w styczniu 8,8 mln PLN (+44,3%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform oraz 17,9 mln pobrań.

“W styczniu, patrząc na sam segment gier mobilnych, zanotowaliśmy podobne przychody i wydatki na User Acquisition jak w poprzednim miesiącu. Duży wzrost pokazujemy za to w segmencie projektów blockchain, co wynika z blisko 2 mln PLN otrzymanych przez PlayEmber za osiągnięcie kolejnego milestone w ramach umowy grantowej z Near Foundation. W segmencie gier mobilnych warto zauważyć, że istotna zmiana nastąpiła na liście naszych najlepiej zarabiających gier, gdzie, dzięki najlepszemu w historii wynikowi, na pierwsze miejsce awansował Darts Club. W styczniu gra osiągnęła nie tylko rekordowe przychody, ale i rekordowe nakłady na UA oraz rekord liczby dziennych użytkowników, w szczytowym momencie dobijając do blisko 300 tysięcy graczy. Oprócz intensywnej kampanii promocyjnej, do tego wyniku przyczyniły się wyjątkowo widowiskowe mistrzostwa świata, napędzając popularność tej dyscypliny. Zwiększone wydatki marketingowe przełożyły się także na bardzo dobre wyniki Falling Art Ragdoll Simulator, który zarabia wyraźnie lepiej w dwóch ostatnich miesiącach. Ponadto, intensywnie pracujemy nad poprawą monetyzacji i nowym contentem do Hunt Royale. Jeszcze w tym półroczu nasi gracze powinni spodziewać się dwóch zupełnie nowych trybów rozgrywki” - mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit. - “Cały czas pracujemy nad uzupełnieniem naszego portfolio o kolejne ciekawe tytuły tytuły. W styczniu podpisaliśmy umowę wydawniczą na grę RPG - Hero Legacy. Oprócz samej możliwości wydania tego tytułu, zostaliśmy wzmocnieni doświadczonym zespołem produktowym, który już w ramach BoomBit będzie kontynuował jego development. Ponadto w ramach umowy uzyskaliśmy współwłasność wartości intelektualnej. Gra jest na bardzo zaawansowanym etapie produkcji, planujemy ją wydać jeszcze w tym roku.” - dodaje Marcin Olejarz.

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

W styczniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (4,7 mln PLN), Hunt Royale (3,5 mln PLN przychodów) oraz Falling Art Ragdoll Simulator (0,9 mln PLN).

Styczeń 2024 - TOP 5

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus