Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Chłodna premiera Winter Survival

Udostępnij

Najnowszy tytuł DGE (DRAGOENT), Winter Survival zadebiutował w formule early acces na Steam. Gra zebrała listę życzeń przekraczającą 230 tys., demo pobrało ponad 250 tys. osób, a prolog ponad 550 tys. graczy. Zgodnie z danymi steamdb w wieczór premiery gra przyciągnęła jednocześnie raptem 395 graczy, zbierając 42 recenzje. 

- Premiera w formule Early Access to dla nas bardzo ważny etap. To moment, w którym gracze mogą nam zasugerować w jakim kierunku chcą z nami dalej rozwijać tytuł. I na ten feedback odpowiemy tak samo, jak na opinie zebrane od playtesterów i influencerów, wprowadzając kolejne zmiany i usprawnienia. Dla przykładu, opublikowany w ostatnich godzinach patch pokazuje wyraźnie, że bierzemy sobie do serca wszelkie uwagi community. – mówił przed premierą Piotr Żygadło, dyrektor operacyjny DRAGO entertainment

W pierwszych godzinach po premierze gra zbiera raczej mieszane oceny. Pozytywnych jest 61% z recenzji na Steam, natomiast noty krytyków rozciągają się od 2/10 do 6,5/10.

Tytuł sprzedawany jest w cenie 24,99 USD. Studio pozycjonuje Winter Survival jako AA+.

- Gra wyszła dużo większa, z grafiką na dużo wyższym poziomie, niż pierwotnie planowaliśmy, ale jej core jest taki, jak chcieliśmy. Zimny i bezlitosny. - podsumowuje Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA.

Spółka planuje rozbudowywanie gry poprzez kolejne aktualizacje. Zaplanowano już Akt Drugi rozbudowujący tryb story, nowe questy, elementy świata oraz kolejne terytoria. Przygotowywany jest także tryb Cold Wave. Do rąk graczy w ciągu najbliższych miesięcy ma trafić łącznie ponad 30 godzin rozgrywki.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus