GAMIVO S.A., notowana na NewConnect spółka technologiczna, w I kw. 2025 r. wygenerowała 3,74 mln zł przychodów ze sprzedaży. W analizowanym okresie EBITDA wyniosła 1,19 mln zł, a zysk netto 0,69 mln zł. W ciągu trzech pierwszych miesięcy roku Spółka skupiła się na rozwoju swojej platformy oraz kategorii produktowych.
- Początek roku był dla nas pracowity. W ciągu całego kwartału optymalizowaliśmy naszą ofertę. Mam tu na myśli m.in. rozwój kategorii produktowych, analizę ich efektywności oraz potencjału. Dużo uwagi poświęciliśmy też podnoszeniu komfortu użytkowników – wylicza Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO S.A.
W I kwartale 2025 r. GMV (GAMIVO) odnotowało skorygowany zysk netto na poziomie 0,69 mln zł, a wynik EBITDA wyniósł 1,19 mln zł. Przychody w omawianym okresie wyniosły 3,74 mln zł.
- Mimo niepewności i wahań na światowych rynkach GAMIVO odnotowało udany kwartał, pokazując, że nasz model biznesowy zapewnia stabilizację. Wprawdzie wyniki na początku tego roku są niższe niż w poprzednim kwartale, ale już wówczas sygnalizowaliśmy, że wzrost to efekt długoterminowych projektów rozliczanych z końcem roku. Różnica ta jest więc zgodna z przewidywaniami – wyjaśnia Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO.
Spółka w I kw. 2025 r. kontynuowała zapoczątkowane we wrześniu prace związane z rozwojem kategorii gier mobilnych. GAMIVO dostrzega potencjał dalszej rozbudowy tego segmentu, więc między innymi prowadzono działania pozwalające na dołączenie nowych dostawców, tym samym jeszcze uatrakcyjniając dostępną ofertę.
– Dostrzegamy, jakie rozwiązania sprawdzają się najlepiej i czego oczekują użytkownicy. Dlatego w kolejnych miesiącach będziemy kontynuować prace nad podnoszeniem komfortu korzystania z platformy, zwłaszcza przez osoby robiące zakupy za pomocą smartfonów. Jednym z priorytetów pozostaje także rozwój kategorii mobilnej, która jest bardzo popularna, ale dostrzegamy potencjał do jej dalszego wzrostu - dodaje Mateusz Śmieżewski.