Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Kino Polska TV stawia na ekspansję zagraniczną Zoom TV

Udostępnij

Zarząd KPL (KINOPOL) podjął decyzję o nieskładaniu wniosku do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przedłużenie ważności koncesji na rozpowszechnianie kanału Zoom TV. Spółka zdecydowała o zmianie strategii dystrybucji programu, koncentrując się na rozszerzeniu jego dostępności na rynki zagraniczne. W związku z tą decyzją, Kino Polska TV będzie ubiegać się o koncesję na emisję Zoom TV poza granicami Polski.

Zarząd spółki wskazuje, że decyzja wynika z zamiaru wykorzystania możliwości, jakie oferuje szersza dystrybucja międzynarodowa. Taka strategia ma wspierać dalszy rozwój i umacnianie marki Zoom TV zarówno w Polsce, jak i za granicą.

"Aktualna koncesja nr 654/2016-T, udzielona przez KRRiT na rozpowszechnianie Zoom TV w sposób rozsiewczy satelitarny, obowiązuje do 28 lipca 2026 r." - zaznaczono

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus