DIG (DIGITANET) przedstawiła wstępne szacunki wyników finansowych za drugi kwartał oraz pierwszą połowę 2025 r. Skonsolidowane przychody spółki w drugim kwartale 2025 roku osiągnęły poziom 20,5 mln zł, co oznacza wzrost o 25% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.
Segment cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital Out Of Home stanowił w zakończonym kwartale 98% całkowitej sprzedaży. Dla porównania, w drugim kwartale 2024 r. skonsolidowane przychody spółki wyniosły 16,4 mln zł, z czego 16,1 mln zł pochodziło z działalności Digital Out Of Home.
| mln zł | 2024 | 2025 | Dynamika r/r |
|---|---|---|---|
| Przychody skonsolidowane Q2 | 16,4 | 20,5 | +25% |
| w tym segment DOOH | 16,1 | 20,0 | +24,2% |
| Przychody skonsolidowane I półrocze | 28,8 | 35,9 | +25% |
| w tym segment DOOH | 28,2 | 35,0 | +24,1% |
Łączne od początku roku skonsolidowane przychody spółki wyniosły 35,9 mln zł wobec 28,8 mln zł wygenerowanych w pierwszej połowie 2024 r. Digital Out Of Home odpowiadał za 35 mln zł ze sprzedaży tego okresu.
Publikacja ostateczny danych za pierwsze półrocze 2025 r. jest zaplanowana na 30 września.