Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Digital Network większa sprzedaż o 1/4

Udostępnij

DIG (DIGITANET) przedstawiła wstępne szacunki wyników finansowych za drugi kwartał oraz pierwszą połowę 2025 r. Skonsolidowane przychody spółki w drugim kwartale 2025 roku osiągnęły poziom 20,5 mln zł, co oznacza wzrost o 25% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Segment cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital Out Of Home stanowił w zakończonym kwartale 98% całkowitej sprzedaży. Dla porównania, w drugim kwartale 2024 r. skonsolidowane przychody spółki wyniosły 16,4 mln zł, z czego 16,1 mln zł pochodziło z działalności Digital Out Of Home.

mln zł 2024 2025 Dynamika r/r
Przychody skonsolidowane Q2 16,4  20,5 +25%
w tym segment DOOH  16,1 20,0 +24,2%
Przychody skonsolidowane I półrocze 28,8  35,9 +25%
w tym segment DOOH  28,2  35,0 +24,1%

Łączne od początku roku skonsolidowane przychody spółki wyniosły 35,9 mln zł wobec 28,8 mln zł wygenerowanych w pierwszej połowie 2024 r. Digital Out Of Home odpowiadał za 35 mln zł ze sprzedaży tego okresu.

Publikacja ostateczny danych za pierwsze półrocze 2025 r. jest zaplanowana na 30 września. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus