- Przychody ze sprzedaży: 17,0 mln PLN,
- w tym 16,9 mln PLN z gier mobilnych (wzrost o 6,9%)
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
- 6,3 mln PLN (wzrost o 2,4%)
- 20,0 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Car Sales Simulator
|
[mln PLN] |
Czerwiec |
Lipiec |
zmiana % m/m |
|---|---|---|---|
|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
15,9 |
17,0 |
6,9% |
|
15,8 |
16,9 |
6,9% |
|
Prowizje platform |
1,5 |
1,4 |
-9,9% |
|
User Acquisition |
8,2 |
9,3 |
13,3% |
|
Przychody pomniejszone |
6,2 |
6,3 |
2,5% |
|
6,2 |
6,3 |
2,4% |
Przychody BBT (BOOMBIT) w lipcu 2025 r. wyniosły 17,0 mln PLN (+6,9% m/m), w tym 16,9 mln PLN z gier mobilnych. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,3 mln PLN (+13,3% m/m), a koszty prowizji platform spadły do 1,4 mln PLN (-9,9% m/m). Grupa miała 20,0 mln pobrań i 6,3 mln PLN (+2,5% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,3 mln PLN (+2,4% m/m).
“W lipcu zanotowaliśmy porównywalny z poprzednim miesiącem wynik przy jednoczesnym kilkuprocentowym wzroście przychodów.. W najbliższych tygodniach planowany jest sotf launch jednego z zapowiadanych przez nas wcześniej tytułów, czyli „Big Helmets: Warriors of Destiny”, gry bazującej na podobnej mechanice do Clash of Destiny.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
W lipcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (2,6 mln PLN), Darts Club (2,5 mln PLN przychodów), oraz Car Sales Simulator (1,4 mln PLN).
Lipiec 2025 - TOP 5 pod względem przychodów
