Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody BoomBitu wzrosły w lipcu do 17 mln zł

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 17,0 mln PLN,
    • w tym 16,9 mln PLN z gier mobilnych (wzrost o 6,9%)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
    • 6,3 mln PLN (wzrost o 2,4%)
  • 20,0 mln pobrań  
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Car Sales Simulator

[mln PLN]

Czerwiec

Lipiec

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży, w tym:

15,9

17,0

6,9%

  •  z gier mobilnych

15,8

16,9

6,9%

Prowizje platform

1,5

1,4

-9,9%

User Acquisition

8,2

9,3

13,3%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

6,2

6,3

2,5%

  • bez przychodów z projektów blockchain

6,2

6,3

2,4%

Przychody BBT (BOOMBIT) w lipcu 2025 r. wyniosły 17,0 mln PLN (+6,9% m/m), w tym 16,9 mln PLN z gier mobilnych. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,3 mln PLN (+13,3% m/m), a koszty prowizji platform spadły do 1,4 mln PLN (-9,9% m/m). Grupa miała 20,0 mln pobrań i 6,3 mln PLN (+2,5% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,3 mln PLN (+2,4% m/m).

W lipcu zanotowaliśmy porównywalny z poprzednim miesiącem wynik przy jednoczesnym kilkuprocentowym wzroście przychodów.. W najbliższych tygodniach planowany jest sotf launch jednego z zapowiadanych przez nas wcześniej tytułów, czyli „Big Helmets: Warriors of Destiny”, gry bazującej na podobnej mechanice do Clash of Destiny.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

Chart

W lipcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (2,6 mln PLN), Darts Club (2,5 mln PLN przychodów), oraz Car Sales Simulator (1,4 mln PLN).

Lipiec 2025 - TOP 5 pod względem przychodów

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus