Dark Point Games poinformowało o osiągnięciu pełnego zwrotu kosztów produkcji gry Achilles: Survivor w niecały miesiąc od wydania pełnej wersji tytułu, czyli 29 lipca 2025 r. Od 29 stycznia tytuł był dostępny w formie wczesnego dostępu. Przychody brutto ze sprzedaży pozwoliły pokryć całość nakładów poniesionych na rozwój produkcji.
"Wynik ten wyraźnie przewyższa wcześniejsze założenia budżetowe i stanowi najlepszy rezultat w historii Spółki pod względem tempa zwrotu nakładów na produkcję, ale i dynamik sprzedaży gry czy to w formule early access czy przy pełnym wydaniu gry" - podano w komunikacie
Według zarządu DPG (DARKPOINT) planowane aktualizacje oraz dodatki do gry powinny zapewnić utrzymanie wysokiego poziomu sprzedaży Achilles: Survivor w nadchodzących miesiącach.
Dodano, że premiera Achilles: Survivor wpłynęła również na wzrost sprzedaży wcześniejszej produkcji studia - Achilles: Legends Untold. Zarząd interpretuje ten wzrost jako potwierdzenie skuteczności działań cross-promocyjnych między tytułami oraz trwałości długofalowego potencjału sprzedażowego pierwszej gry studia.
Achilles: Survivor zebrał w większości pozytywne recenzje na Steam. Tytuł pozytywnie oceniło 79% użytkowników serwisu, co jest analogicznym wynikiem jak Achilles: Legends Untold. Studio wyraźnie zyskało jednak w oczach krytyków. Najnowsza produkcja zebrała średnie noty na poziomie 85 (Opencritic) wobec 70 w przypadku poprzedniego tytułu.