Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody w segmencie modowym HubStyle wzrosły r/r do 11,6 mln zł w 2016 r.

Udostępnij

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym HUB (HUBSTYLE) wyniosły w 2016 r. 11,6 mln zł, co oznacza trzykrotny wzrost r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w ub.r. o ok. 59% r/r do 21,3 mln zł.

"W samym grudniu 2016 roku sprzedaż w segmencie sprzedaży odzieży wyniosła 1,5 mln zł, co oznacza, że była wyższa o 95% niż przed rokiem. W tym segmencie w grudniu 2016 roku odnotowano 37-proc. wzrost w porównaniu do listopada 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

W grudniu 2016 r. łączne przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46% wzrostu r/r i 25% wzrostu m/m.

"Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Podjęliśmy wiele wyzwań optymalizacji procesów operacyjnych, których efektem są trzykrotnie wyższe wyniki sprzedażowe. Naszym głównym źródłem dotarcia do klienta pozostają szeroko pojęte media społecznościowe, gdzie znacznie zwiększyliśmy efektywność i skalę działania. Jesteśmy również obecni w kanale tradycyjnego retailu, który wspierał nasz główny kanał. Przed nami kolejny rok intensywnej pracy mającej na celu znaczące zwiększanie naszego udziału w rynku" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl, w 2016 r. odnotowano przychody w wysokości 9,7 mln zł, co oznacza, że były one niższe o 3% w porównaniu z 2015 r. W samym grudniu 2016 r. przychody wyniosły 1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 r. o 5%, podano także.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus