| tys. zł | półrocze /2024 | półrocze / 2025 | dynamika r/r |
|---|---|---|---|
| Przychody netto ze sprzedaży produktów i usług | 19 960 | 7 295 | -63% |
| Zysk (strata) z działalności operacyjnej | 10 391 | 2 813 | -73% |
| EBITDA | 10 727 | 3 161 | -71% |
| Zysk (strata) brutto przed opodatkowaniem | 10 608 | 1 691 | -84% |
| Zysk (strata) netto | 8 437 | 1 230 | -85% |
| Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej | 10 028 | 745 | -93% |
| Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej | -7 270 | 498 | |
| Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej | -105 | -108 | |
| Przepływy pieniężne netto - razem | 2 653 | 1 135 | -57% |
| Liczba akcji na koniec okresu | 5 499 260 | 5 499 260 | |
| Zysk (strata) na jedną akcję zwykłą | 1,53 | 0,22 | -86% |
| Aktywa / Pasywa razem | 33 490 | 34 465 | 3% |
| Aktywa trwałe | 7 595 | 7 895 | 4% |
| Aktywa obrotowe | 25 895 | 26 570 | 3% |
| Kapitał własny | 29 288 | 30 518 | 4% |
| Zobowiązania razem | 4 202 | 3 947 | -6% |
| Zobowiązania długoterminowe | 1 433 | 1 416 | -1% |
| Zobowiązania krótkoterminowe | 2 769 | 2 531 | -9% |
| Liczba akcji na dzień bilansowy | 5 499 260 | 5 499 260 | |
| Wartość księgowa na jedną akcję | 5,33 | 5,55 | 4% |
Szanowni Akcjonariusze,
dziękujemy za zaufanie i stałe wsparcie. W duchu listu przewodniego, którym podsumowaliśmy wyniki po pierwszym kwartale, przekazujemy skondensowany obraz sytuacji po pierwszym półroczu 2025 r. oraz nasze plany na najbliższe miesiące. Minione półrocze było okresem intensywnej pracy nad produktami, przy jednoczesnym, istotnym wpływie czynników walutowych. Spadek wartości dolara względem złotego obniżył raportowane zyski, co należy traktować jako efekt jednorazowy, a nie wyznacznik trwałego trendu.
W ocenie bieżącej kondycji GOP (GAMEOPS) rekomendujemy koncentrować się na EBITDA, ponieważ ulga IP BOX jest rozpoznawana w czwartym kwartale. EBITDA za 1H 2025 wyniosła 3,1 mln zł i odzwierciedla efekty operacyjne przy równoległym rozwoju portfolio. Z myślą o transparentności – mimo że raport obejmuje sprzedaż do 30 czerwca 2025 r. – odpowiadając na najczęstsze pytania dotyczące Infection Free Zone, przekazujemy aktualne dane: na dzień 30 września 2025 r. przychód netto IFZ (Steam revenue net, tj. po podatkach, przed prowizją Steam) wynosi 8,935 mln USD. Oznacza to, że jesteśmy bardzo blisko progu 10 mln USD, po którego przekroczeniu dla IFZ zacznie obowiązywać obniżona prowizja Steam.
Nadchodzący kwartał będzie intensywny i decydujący. W październiku opublikujemy Major Update nr 5 dla IFZ i to jego odbiór będzie punktem kontrolnym dla decyzji o terminie premiery IFZ 1.0. W tym samym czasie bierzemy udział w Scream Fest, gdzie obecne będą IFZ i Survival Machine, a trwająca na Steam wyprzedaż Autumn Sale wspiera widoczność oraz konwersję. Równolegle postępują prace nad kluczowymi projektami. Solar Expanse jest w fazie beta i konsekwentnie ulepszany. City of Atlantis przygotowuje na październik demo, które pokaże najpełniejszą dotąd pętlę gry i kierunek artystyczny. King of the Dwarves celuje w demo w lutym podczas festiwalu dem, a Starhome rozwijamy zgodnie z planem, o kolejnych kamieniach milowych będziemy informować osobno.
Po stronie operacyjnej przenieśliśmy się do nowego biura będącego naszą własnością. Brak kosztów najmu będzie widoczny w danych za czwarty kwartał i powinien w sposób trwały poprawić strukturę kosztów stałych.
Dziękujemy za konsekwentne wsparcie w budowaniu wartości spółki. Będziemy nadal komunikować postęp w sposób przejrzysty i podejmować decyzje ukierunkowane na długoterminową wartość dla akcjonariuszy.
Z wyrazami szacunku,
Zarząd
Warszawa, 30 września 2025 r.