Gaming Factory S.A. wraz ze studiem Quest Craft i współwydawcą Ultimate Game ogłaszają premierę dema Pizza Slice, które już dziś zostało udostępnione na platformie Steam. To jedyny symulator pizzerii, który koncentruje się na kompleksowym zarządzaniu restauracyjnym biznesem. Do tej pory Pizza Slice zgromadziła ponad 30 000 zapisów na liście życzeń Steam. Pełna wersja gry na PC zadebiutuje w pierwszym kwartale 2026 roku.
W Pizza Slice gracze wcielają się w ambitnego Tonio, który przejmuje rodzinną pizzerię dziadka Stefano, by przekształcić ją w legendarny lokal w sercu filmowego Nowego Jorku. Gra oddaje pełne spektrum prowadzenia własnej restauracji – od zakupów i przygotowywania składników, przez sprzątanie i obsługę gości, aż po rozwój zaplecza, inwestycje w wyposażenie i motywowanie zespołu. Gracze mogą także odkrywać sekretne przepisy, stawiać czoła konkurencji, radzić sobie z inspekcjami sanitarnymi czy nawet kulinarną mafią.
Demo pozwala na pięć dni rozgrywki – w ocenie twórców projektu, wystarczająco, by zapoznać się z mechaniką i rytmem gry oraz zbudować apetyt na więcej. Pizza Slice, odpowiada na rosnący trend gier typu cozy simulation, jednocześnie oferując rozbudowaną warstwę strategiczną i elementy zarządzania.
– W Gaming Factory bardzo selektywnie podchodzimy do realizowanych produkcji. Wierzymy, że Pizza Slice ma istotny potencjał zarówno pod względem komercyjnym, jak i rozrywkowym. Łączymy w nim przystępność i przyjazną estetykę gier cozy simulation z głębszą mechaniką zarządzania, co pozwala dotrzeć zarówno do casualowych graczy, jak i fanów bardziej wymagających symulacji
– podkreśla Mateusz Bilko, Head of Sales and Marketing w Gaming Factory S.A.
Premierę dema poprzedziły zamknięte playtesty (26 sierpnia – 16 września 2025), które umożliwiły graczom bezpłatne wypróbowanie fragmentu gry i dostarczyły twórcom cennych informacji.
Pizza Slice powstaje w studiu Quest Craft, a jej współwydawcami są GIF (GAMFACTOR) i ULG (ULTGAMES). Tytuł zostanie wydany na PC w pierwszym kwartale 2026 roku, a w kolejnych etapach planowane są wersje konsolowe.