Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Marcin Olejarz: Październik stanowi wyraźny punkt zwrotny dla BoomBit

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 18,8 mln PLN (26.9% m/m) – najwyższy miesięczny poziom przychodów w 2025 roku (w USD)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6.7 mln PLN (32.1% m/m)
  • 16,9 mln pobrań  (23,9% m/m)
  • Udany debiut Big Helmets: Heroes of Destiny (1,80 mln PLN)

mln PLN

WRZESIEŃ

PAŹDZIERNIK

ZMIANA % m/m

Przychody ze sprzedaży

14,8

18,8

26,9%

Platform fees

1,1

1,6

43,3%

User Acquisition

8,5

10,4

21,7%

Revenue less UA and platform fees

5,1

6,7

32,1%

Przychody Grupy BoomBit w październiku 2025 r. wyniosły 18,8 mln PLN (+26,9% m/m), za co w całości odpowiadały gry mobilne, dzięki czemu październik był jednym z najmocniejszych miesięcy tego roku.

Wydatki na User Acquisition (UA) wzrosły do 10,4 mln PLN (+21,7% m/m) wraz z kontynuacją przez BBT (BOOMBIT) skalowania zarówno nowych jak i istniejących tytułów, podczas gdy prowizje platform wzrosły do 1,6 mln PLN (+43,3% m/m) w związku z wyższymi przychodami ogółem.
Grupa miała 16,9 mln pobrań i wypracowała 6,7 mln PLN (+32.1% m/m) przychodów netto (pomniejszonych o UA i prowizje platform), podkreślając utrzymującą się organiczną dynamikę wyników portfela gier mobilnych

 

"Październik stanowi wyraźny punkt zwrotny dla BoomBit.

Po okresie osłabienia rynkowego osiągnęliśmy drugie najwyższe przychody oraz jeden z najmocniejszych wyników zyskowności w tym roku, a także najwyższy poziom przychodów w ujęciu dolarowym. To wyraźny sygnał odbicia i ponownego momentum wzrostowego.

Skuteczna realizacja, zrównoważone wydatki na pozyskiwanie użytkowników, oraz długoterminowa siła naszych IP są już widoczne w wynikach. Dzięki dobrej kondycji nowych premier i utrzymującej się silnej monetyzacji dojrzałych gier BoomBit wchodzi w IV kwartał z nowym momentum oraz z dodatkowym potencjałem wzrostowym wynikającym z inicjatyw dotyczących nowych tytułów, który nie jest jeszcze w istotnym stopniu odzwierciedlony w wynikach za październik.

Big Helmets: Heroes of Destiny zanotował wyjątkowy debiut i znalazł się w pierwszej piątce gier w portfelu.

Spodziewamy się, że wraz z Hunters Origin, który również nabiera tempa, oba tytuły będą od listopada kontrybuować bardziej znacząco. Darts Club i Hunt Royale — oba ponad pięć lat od premiery — pozostają wśród najlepszych, co podkreśla długowieczność i skalowalność kluczowych tytułów BoomBit,” powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Grupy BoomBit.


Chart

W październiku 2025, najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (2,63 mln PLN), Hunt Royale (1,86 mln PLN) i Car Sales Simulator (1,81 mln PLN).

PAŹDZIERNIK 2025 - TOP 5 pod względem przychodów

  1. Darts Club                                                   2,63 mln PLN
  2. Hunt Royale                                                1,86 mln PLN
  3. Car Sales Simulator                                  1,81 mln PLN
  4. Big Helmets: Heroes of Destiny           1,80 mln PLN
  5. Car Driving School Simulator                0,69 mln PLN
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus