Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Wzrost kosztów w segmencie materiałów reklamowych obniżył wynik Lubawy

Udostępnij

Zarząd LBW (LUBAWA) opublikował szacunkowe skonsolidowane wyniki finansowe Grupy Kapitałowej za okres od 1 stycznia do 30 września 2025 r. Zgodnie ze wstępnymi danymi, skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w tym okresie 414,6 mln zł wobec 358,5 mln zł w analogicznym okresie 2024 r. Oznacza to wzrost o 15,6% r/r.

Skonsolidowany zysk netto ze sprzedaży osiągnął po trzech kwartałach 2025 r. poziom 87,7 mln zł w porównaniu z 90,8 mln zł w I-III kw. 2024 r., a zysk netto wyniósł 72,5 mln zł wobec 74,4 mln zł zysku w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. 

mln zł I-III kw. 2024 I-III kw. 2025 Dynamika r/r
Przychód ze sprzedaży 358,5 414,6  +15,6%
Zysk netto ze sprzedaży 90,8  87,7  -3,5%
Zysk netto 74,4 72,5  -2,6%

"Zmniejszenie rentowności skonsolidowanej, wobec okresu porównawczego, jest głównie efektem presji kosztowej w Segmencie Materiałów Reklamowych, a co za tym idzie niższej rentowności odnotowanej w tym segmencie w przedmiotowym okresie" - zaznaczono w komunikacie

Spółka opublikowała wstępne dane jednostkowe 24 października 2025 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus