Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

PMPG zmniejszyła stratę netto

Udostępnij

PGM (PMPG), holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za III kw. 2025 r. W analizowanym okresie Grupa  wypracowała 8,01 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co stanowi wzrost o 5% wobec 7,6 mln zł z III kw. 2024 r. EBITDA ukształtowała się na poziomie 136 tys. zł, natomiast wynik netto wyniósł –26 tys. zł. Oznacza to wzrost odpowiednich pozycji o 118% oraz 98% rok do roku. Wyniki jednostkowe wyniosły 4,26 mln zł przychodów, 404 tys. zł EBITDA oraz 509 tys. zł zysku netto. W miesiącach lipiec – wrzesień Grupa kontynuowała strategię budowy zdywersyfikowanego portfela dóbr cyfrowych oraz rozwoju aktywów, co kolejny raz przełożyło się na dynamiczne wzrosty na kluczowych portalach.

- Konsekwentnie realizujemy strategię zwiększania wartości naszych aktywów cyfrowych. Wyniki kolejnego kwartału potwierdzają, że nasze działania przynoszą wymierne efekty zarówno w zakresie finansów, jak i wzrostu zasięgów. Wprost.pl znacząco wzrósł w ilości odsłon – 34,4 mln w III kw. 2025 r. wobec 25,1 mln w III kw. 2024 r., a jeśli chodzi o unikalnych użytkowników to wzrost oscylował w okolicach 18,4%, co przekłada się na 5,65 mln unikalnych użytkowników miesięcznie w ciągu III kw. 2025 r. – podsumowuje Katarzyna Gintrowska, Prezes Zarządu PMPG Polskie Media.

-  Dorzeczy.pl z kolei notował średnio 25,3 mln odsłon miesięcznie, a tygodnik nieprzerwanie jest liderem łącznej średniej sprzedaży wydań w grupie tygodników konserwatywnych (Do Rzeczy, Sieci, Gazeta Polska) w III kwartale 2025 z wynikiem 24 tys. egz. i wyprzedził tygodnik Sieci oraz Gazetę Polską. – dodaje Katarzyna Gintrowska.

Grupa prowadzi równolegle proces przygotowań do debiutu Do Rzeczy SA na rynku publicznym. Rozpoczęcie drugiej oferty publicznej ma na celu pełną realizację celów emisyjnych oraz maksymalizację wartości dla obecnych i przyszłych akcjonariuszy w perspektywie planowanego IPO w I kwartale 2026 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus