Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Asbis otworzył w San Francisco pierwszy showroom Bang & Olufsen

Udostępnij

Grupa ASBIS, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), oficjalnie otworzył w San Francisco pierwszy showroom marki Bang & Olufsen, który jest największym flagowym salonem tej marki na świecie. To otwarcie stanowi pierwszy krok w ambitnej strategii ekspansji marki Bang & Olufsen w Kalifornii. W 2026 r Grupa planuje otworzyć i zarządzać kolejnymi salonami tej marki - w Los Angeles i Palo Alto.

ASB (ASBIS), poprzez swoją spółkę zależną ASBC, prowadzi 41 sklepów detalicznych premium i luksusowych w 12 krajach. Cała sieć obejmuje 33 sklepy Apple Premium Reseller w 7 krajach (iSpace) oraz 8 salonów Bang & Olufsen w 5 krajach – na Cyprze, w RPA, Gruzji, we Włoszech, a teraz także w USA.

Otwieramy, wspólnie z Bang & Olufsen, już 8. salon tej marki. Połączone zespoły ASBIS i B&O podchodzą do każdego otwarcia z najwyższą starannością, dokładnie wybierając najlepsze lokalizacje i projektując sklepy, aby zapewnić klientom najlepsze wrażenia audio/wideo i luksusowe wzornictwo. Stany Zjednoczone to naszym zdaniem naturalny rynek dla produktów znanych z niezrównanego duńskiego wzornictwa, jakości i wrażeń audio. Z Bang & Olufsen, ASBIS debiutuje na amerykańskim rynku. Dwa kolejne otwarcia w USA planujemy już w I półroczu 2026 r., również w Kalifornii – w Los Angeles i Palo Alto” – powiedział Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS.

Nowo otwarty salon Bang & Olufsen w San Francisco jest dwupoziomowy i zajmuje 460 m2. Jest on położony na prestiżowej ulicy Geary Street 146, w sercu Union Square – centrum luksusowych zakupów z markami takimi jak Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Tiffany & Co. I wiele innych.

Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby była wciągająca, luksusowa i głęboko osobista, umożliwiając odwiedzającym eksplorację stref przeznaczonych do słuchania i oglądania szerokiej gamy produktów Bang & Olufsen. Strefy odsłuchu zostały starannie zaprojektowane z wykorzystaniem zabytkowych dzieł sztuki, nowoczesnych mebli i w pełni zintegrowanych systemów dźwiękowych, dzięki czemu klienci mogą doświadczać produktów tak, jakby byli w swoim własnym salonie.

Sklep podkreśla skandynawskie korzenie Bang & Olufsen i 100-letnie dziedzictwo projektowe, jednocześnie uwzględniając lokalny kontekst architektoniczny. Zaprojektowany przez zespół projektantów Bang & Olufsen, sklep wykorzystuje charakterystyczne dla Bang & Olufsen aluminiowe wykończenia i drewniane elementy, a subtelną inspirację stanowi kształt księżyca, który znajduje się w logo marki.

W flagowym salonie w San Francisco znajdują się liczne atrakcje:

  • B&O Atelier – ekskluzywna usługa personalizacji umożliwiająca klientom dostosowanie ikonowych produktów audio za pomocą unikalnych materiałów, kolorów i wykończeń, łącząca technologię z designem w spersonalizowane rozwiązania audio idealnie pasujące do indywidualnego stylu i wnętrz.
  • B&O Life Style – luksusowe produkty modowe i akcesoria elektroniki konsumenckiej wprowadzone przez Bang & Olufsen w listopadzie 2025 r.
  • Laboratorium personalizacji, w którym goście mogą przekształcić słuchawki i głośniki w unikalne pamiątki z precyzyjnie wygrawerowanymi laserowo monogramami, wiadomościami lub datami.

W flagowym salonie w San Francisco odbędzie się również premiera pierwszych trzech z pięciu unikalnych na skalę światową, limitowanych głośników Beolab 90 stworzonych przez Atelier Bang & Olufsen z okazji stulecia marki.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus