Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Próchnik przedłuża termin negocjacji w sprawie zakupu E-Lady do 31 marca

Udostępnij

PRC (PROCHNIK) zawarł z Anną Marynowską aneks do listu intencyjnego, przewidujący przedłużenie prowadzonych negocjacji w sprawie warunków nabycia sklepu internetowego przedsiębiorcy (www.e-lady.pl) do 31 marca 2017 r., podała spółka.

W grudniu Próchnik podpisał list intencyjny z przedsiębiorcą - Anną Marynowską - prowadzącą sklep internetowy z odzieżą damską i męską pod nazwą E-Lady. Strony miały uzgodnić projekty umów, uchwał i innych dokumentów wdrażających transakcję najpóźniej do 28 lutego 2017 r.

W ocenie zarządu Próchnika, powyższa umowa będzie zmierzała do realizacji celów strategicznych spółki w zakresie rozbudowy internetowych kanałów dystrybucji, w tym w szczególności umożliwi dotarcie do nowych grup docelowych, podano wtedy.

Pod koniec listopada Próchnik zawarł umowy pożyczek konwertowalnych z wybranymi akcjonariuszami, na mocy których pozyskał ponad 6 mln zł na realizację strategii w zakresie rozwoju internetowych kanałów dystrybucji

Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.