Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 5% r/r do 7,74 mln zł w lutym

Udostępnij

Przychody CDL (CDRL) - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w lutym br. o 5% r/r i wyniosły 7,74 mln zł, podała spółka.

Polski kanał e-commerce wypracował w lutym 1,16 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 34% r/r, podano w komunikacie.

"Cały czas pracujemy nad rozwojem i optymalizacją sieci Coccodrillo. Bardzo ważny jest dla nas również kanał e-commerce i cieszymy się z wzrostu w tym segmencie" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 17,37 mln zł. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 2,31 mln zł, podano także.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus