Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Archicomu wzrosła o 70% do 366 lokali w I kw. 2017 r.

Udostępnij

Spółki z grupy ARH (ARCHICOM) sprzedały 366 lokali w I kw. 2017 roku, co oznacza wzrost o 70% r/r, podała spółka.

"Rekordowy pod względem sprzedanych lokali pierwszy kwartał 2017 r. pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość. Sprzedaż 366 lokali przekraczająca o 70% wyniki analogicznego okresu poprzedniego roku, to jednocześnie prawie 100 lokali lepszy wynik od rekordowego do tej pory trzeciego kwartału 2016 roku. W coraz wyższej sprzedaży w dalszym ciągu pomagają nam dobre warunki rynkowe, w tym przede wszystkim duża dostępność kredytów oraz duży procent zakupów gotówkowych" - powiedziała prezes Dorota Jarodzka-Śródka, cytowana w komunikacie. 

"We wprowadzonym do sprzedaży pod koniec 2016 roku osiedlu Forma sprzedaliśmy już ponad 25% dostępnych mieszkań, co jest kolejnym dowodem dopasowania ofert do potrzeb rynku mieszkaniowego" - dodała. 

W pierwszym kwartale 2017 r. najpopularniejszym osiedlem wśród klientów było zlokalizowane nad Odrą kompleksowe osiedle społeczne - Olimpia Port, na którym w ostatnich trzech miesiącach sprzedano ponad 90 mieszkań. Tradycyjnie dużym zainteresowaniem cieszyły się również wieloetapowe projekty: Cztery Pory Roku, Róża Wiatrów czy Księżno. 

Archicom ma w ofercie ponad 1 300 mieszkań w kilkunastu projektach mieszkaniowych we Wrocławiu. W minionym kwartale do oferty trafiło 140 lokali w kolejnych etapach inwestycji Cztery Pory Roku i Olimpia Port oraz w kwietniu 210 mieszkań w inwestycji Księżno. Bank gruntów został uzupełniony o kupioną w lutym nową działkę w Krakowie pozwalającą na budowę około 85 mieszkań i zabezpiecza łącznie realizację ponad 3 900 mieszkań, podano także w materiale.

Grupa Archicom realizuje zarówno duże osiedla, jak również bardziej kameralne budynki, obiekty postindustrialne czy inwestycje z sektora premium. Archicom sprzedał 942 mieszkania w 2016 r., co oznacza wzrost o 54% r/r. Jest notowana na GPW od marca 2016 r.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus