Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory intensyfikuje rozwój sprzedaży w Niemczech i na rynkach Azji

Maciej Okniński
Maciej Okniński
Udostępnij

UFC (UNIFIED) chce zintensyfikować działalność sprzedażową swoich rozwiązań klasy Customer Service Automation na rynku niemieckim i w Azji, szczególnie w sektorach finansowym i ubezpieczeniowym, poinformował prezes Maciej Okniński.

"Jednym z warunków wzrostu sprzedaży naszych rozwiązań technologicznych jest pozyskiwanie osób z dużym doświadczeniem i osiągnięciami w sprzedaży na rynkach zagranicznych, zwłaszcza w branżach, które z naszego punktu widzenia mają znaczenie strategiczne. Bez wątpienia należy do nich globalny rynek usług finansowych i ubezpieczeniowych, dla którego poprawa efektywności w obszarze obsługi klienta jest dziś kluczem do osiągnięcia przewagi nad konkurentami. Stąd decyzja o utworzeniu stanowiska i zatrudnieniu osoby odpowiedzialnej za sprzedaż zagraniczną, na obszarze Europy, zwłaszcza na rynku niemieckim oraz bardzo perspektywicznego z naszego punktu widzenia kontynentu azjatyckiego" - powiedział Okniński, cytowany w komunikacie. 

Jak podano w informacji, w związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży rozwiązań klasy Customer Service Automation na rynkach zagranicznych, do zespołu sprzedażowego Unified Factory dołączył Bogdan Wiesiołek, który będzie odpowiadał za sprzedaż zagraniczną na obszarze Europy i Azji. Wcześniej Wiesiołek sprawował funkcję członka zarządu w grupie ubezpieczeniowo-finansowej w Euler Hermes należącej do Allianz AG, gdzie był odpowiedzialny za wszystkie kanały sprzedaży.

"Nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za sprzedaż oprogramowania Customer Service Automation prowadzoną zarówno w modelu bezpośrednim, jak i za pośrednictwem integratorów IT oraz w modelu White-Label" - czytamy dalej.

"Sektor finansowy w ciągu najbliższych lat zmieni sztuczna inteligencja i automatyzacja. Jestem przekonany, że rozwój sztucznej inteligencji umożliwi uczestnikom rynku finansowego świadczenie usług dopasowanych do klientów indywidualnych i B2B. Automatyzacja umożliwi wyższe obroty przy lepszej kontroli procesów biznesowych i kosztów. Cieszę się, że dołączam do Unified Factory - producenta i globalnego dostawcy technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta" - powiedział Wiesiołek, cytowany w komunikacie. 

W lutym Unified Factory przeprowadziła publiczną emisję akcji serii E z której pozyskała 10 mln zł. Akcje serii E weszły do obrotu na New Connect począwszy od 4 maja. Znaczna cześć środków z emisji zostanie przeznaczona na rozwój poszczególnych kanałów sprzedaży platformy Customer Service Automation oraz rozwiązań bazujących na elementach sztucznej inteligencji, podsumowano w komunikacie. 

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus