Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory wybrał Swifta na pośrednika w sprzedaży na rynkach Afryki

Udostępnij

UFC (UNIFIED) podpisał umowę z firmą Swifta Systems and Services International Ltd. w sprawie pośrednictwa w sprzedaży rozwiązań platformy Customer Service Automation, należących do Unified Factory, na kontynencie afrykańskim, podała spółka.

"Wdrożenia platformy Customer Service Automation będą realizowane na kontynencie afrykańskim za pośrednictwem silnego partnera - Swifta Systems and Services International Ltd, spółki działającej na tym rynku od ponad 20 lat. Spółka specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek afrykański (m.in. w takich krajach, jak Ghana czy Nigeria) innowacyjnych rozwiązań technologicznych, we wdrożeniach i integracjach, oferowanych także w chmurze obliczeniowej. Swifta jest autoryzowanym resellerem rozwiązań Google Apps oraz partnerem na kontynencie afrykańskim takich globalnych koncernów jak Oracle, Vericash, Talend, MapR, czy VISA. Umowa między Unified Factory i Swifta została zawarta na czas nieokreślony" - czytamy w komunikacie.

Umowa obejmuje także wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie eksploatacji (utrzymania) modułów, umożliwiających automatyzację sprzedaży i obsługi klienta oraz pełną integrację  komunikacji z klientem w ramach zintegrowanego omnichannel, w tym oprogramowania contact center. W oferowanych rozwiązaniach funkcjonalnych stosowane są elementy sztucznej inteligencji w postaci algorytmów pamięci asocjacyjnej, podano także w materiale.

"Zarząd Unified Factory zdecydował o zakwalifikowaniu umowy jako znaczącej dla spółki, ponieważ jest to pierwsza umowa zawarta na kontynencie afrykańskim. Stanowi to kolejny, istotny krok w realizacji strategii globalizowania sprzedaży oprogramowania klasy Customer Service Automation i wprowadzania go na kolejne rynki świata. Rynek afrykański jest bardzo perspektywiczny ze względu na duży potencjał wzrostu i może okazać się bardzo istotny dla dalszego rozwoju spółki. W związku z tym zarząd Unified Factory spodziewa się, iż wartość zamówień pozyskanych za pośrednictwem wskazanej umowy, w ciągu 12 miesięcy od jej podpisania może znacząco przekroczyć poziom 10% kapitałów własnych emitenta" - powiedział prezes Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus