Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Strategia Tower Investments zakłada wzrost liczby projektów i powołanie REIT

Udostępnij

Strategia rozwoju TOW (TOWERINV) na lata 2017-2022 zakłada wzrost liczby realizowanych projektów deweloperskich we wszystkich segmentach działalności oraz utworzenie funduszu skomercjalizowanych nieruchomości (REIT), podała spółka.

W strategii Tower Investments chce się skoncentrować na wzroście liczby realizowanych jednocześnie projektów deweloperskich i współpracy z nowymi sieciami, stworzeniu optymalnego modelu dla inwestycji mieszanych: mieszkaniowych, usługowych i handlowych, intensywnym rozwoju sieci parków handlowych SHOPIN oraz nowych formatów: CITY SHOPIN i SHOPIN MALL, oraz utworzeniu funduszu REIT, podano w prezentacji

Cele spółki w zakresie wzrostu liczby realizowanych projektów deweloperskich do 2022 r. to:

- 50 projektów dla sieci handlowych i usługowych,

- 10 projektów wielofunkcyjnych pod marką Multitower,

- 20 projektów pod marką SHOPIN.

Spółka chce także wykorzystać możliwości, jakie ma dać projektowana ustawa regulująca funkcjonowanie spółek rynku wynajmu nieruchomości Real Estate Investment Trust (REIT).

"Nasz fundusz chcemy oprzeć na dużej liczbie niewielkich obiektów, z długimi umowami najmu z klientami sieciowymi (umowy zawierane na 10-15 lat), co pozwala na zbudowanie stabilnego portfela nieruchomości. Od wielu lat weryfikujemy najatrakcyjniejsze lokale, które w przyszłości będziemy pozyskiwać w ramach REIT-u" – czytamy dalej.

Spółka planuje przeniesienie notowań akcji z New Connect na rynek regulowany GPW w IV kw. br.

"Planujemy emisję nowych akcji w liczbie do g300 000, na którą zgodę wyraziło nadzwyczajne walne zgromadzenie spółki uchwałą z 25 maja 2017 r." - podano także.

Tower Investments SA działa od 2005 roku, w lipcu ubiegłego roku dołączyła do grona spółek notowanych na NewConnect. Spółka specjalizuje się w kompleksowej obsłudze deweloperskiej największych sieci handlowo-usługowych: od wyboru odpowiedniej lokalizacji, poprzez zakup nieruchomości i uzyskanie niezbędnych zezwoleń administracyjnych, aż po realizację obiektu "pod klucz". Ponadto jest właścicielem marki SHOPIN.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus