Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 22,6% r/r do 84,6 mln zł w I-VI

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) wzrosła o 22,6% r/r i wyniosła 84,62 mln zł w okresie styczeń-czerwiec 2017 r., podała spółka.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-czerwiec wzrosła o 10,6% r/r do 73,71 mln zł, podano w komunikacie. 

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-czerwiec 42,16 mln zł i była wyższa o 14,2% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-czerwiec 41,22 mln zł i była wyższa o 13,9% w skali roku.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,9 mln zł w 2016 r.