Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 8,3% r/r do 211 mln zł w lipcu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w lipcu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 211 mln zł - były one wyższe o ok. 8,3% niż uzyskane rok wcześniej, podała Emperia. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 416 mln zł i były wyższe o 6% r/r. 

W lipcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 3,7% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku wzrósł o około 0,4% r/r, podano w komunikacie. 

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2017 roku wzrosła o ok. 10,4% r/r, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku wyniósł ok. 6,9% r/r. 

W lipcu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m2: 0,5 tys. m2 w supermarketach oraz 0,6 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lipca 2017 roku wyniosła 389. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2017 roku wyniosła 178,1 tys. m2. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus