Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Zysk netto CDRL spadł r/r do 3,46 mln zł w I poł. 2017 r.

Udostępnij

CDL (CDRL) odnotowało 3,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I półroczu 2017 r. wobec 5,26 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 9,79 mln zł wobec 8,77 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 101,02 mln zł w I poł. roku wobec 92,78 mln zł rok wcześniej.

"W okresie I półrocza 2017 roku Grupa może pochwalić się zyskiem operacyjnym na poziomie 9 788 tys.zł (wzrost o 11,6% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego) oraz EBITD-ą na poziomie 11 856 tys. zł (wzrost o 15,2% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego). Sukcesem jest również wzrost wartości sprzedaży. W I połowie 2017 roku sprzedaż wzrosła o 8,9% w stosunku do analogicznego okresu z roku poprzedniego. Jednocześnie marża na sprzedaży wzrosła do 54,09 % czyli o 2,42 p.p. w stosunku do I półroczu 2016 roku" - czytamy w raporcie.

Grupa stale powiększa sieć sprzedaży i prowadzi działalność już w dwustu sześćdziesięciu sklepach na terenie kraju o łącznej powierzchni 17 759 m2, co stanowi wzrost w stosunku do czerwca 2016 o 6% dla ilości sklepów oraz o 6% dla powierzchni. Jednocześnie od czerwca wzrosła ilość sklepów na terenie Europy oraz poza granicami Unii Europejskiej. Łącznie na tym terenie jest już 247 sklepów (wobec 225 rok wcześniej), co stanowi wzrost o 10%. Łącznie sprzedaż na koniec czerwca 2017 prowadzona była w 507 punktach, podano także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2017 r. wyniósł 3,05 mln zł wobec 3,72 mln zł zysku rok wcześniej.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus