BLO (BLOOBER) odnotował 0,41 mln zł zysku netto w II kw. 2017 r. wobec 3,21 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 0,88 mln zł wobec 2,2 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,49 mln zł w II kw. 2017 r. wobec 3,76 mln zł rok wcześniej.

"Wynik drugiego kwartału jest wyłącznie zasługą sprzedaży naszego największego dotychczas produktu - horroru psychologicznego 'Layers of Fear'" - skomentował prezes Piotr Babieno, cytwany w komunikacie.

Co więcej już wiadomo, że również w bieżącym kwartale wpływy z "Layers of Fear" będą całkiem zadowalające, dodała spółka.

"To efekt 75-proc. przeceny gry, która spowodowała lawinowy wzrost zainteresowania. Dodatkowo zapowiedzieliśmy że każdy posiadacz LoF na komputery będzie miał możliwość zakupu '>observera_' z 20-proc. upustem, a to oznacza blisko pół miliona potencjalnych użytkowników" - tłumaczy prezes.

Promocja spowodowała, że LoF znalazł się nawet na 15 miejscu na liście bestsellerów platformy Steam oraz zyskał wsparcie serwisu w postaci banneru reklamowego na głównej stronie.

W I poł. 2017 r. spółka miała 1,04 mln zł zysku netto w porównaniu z 3,6 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 7,38 mln zł w porównaniu z 6,53 mln zł rok wcześniej.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.