AGO (AGORA) nastawia się na większe otwarcie w segmencie Internet, również przez akwizycje, poinformował prezes Bartosz Hojka.

"Nastawiamy się na większe otwarcie w segmencie Internet, nawet przez akwizycje" - powiedział Hojka podczas konferencji prasowej.

Według jego słów, grupa prowadzi w tej kwestii zaawansowane analizy. 

"Chcielibyśmy, żeby to były przedsięwzięcia, które są liderami atrakcyjnego obszaru rynku lub mają potencjał na lidera" - dodał prezes. 

Wśród celów dla segmentu internetowego wymienił ponadto dalszy, intensywny rozwój reklamy automatycznej poprzez projekt Yieldbird, umacnianie obecności na platformach społecznościowych, rozbudowę "content to commerce" w sieci z wykorzystaniem doświadczeń zdobytych na tej działalności w czasopismach. Działania obejmują również identyfikację nowych obszarów z potencjałem. Ponadto wskazał, że zarząd Agory oczekuje przyspieszenia rozwoju portalu Goldenline.

Agora jest m.in. większościowym właścicielem sieci kin Helios, firmy Next Film, zajmującej się produkcją i dystrybucją filmową oraz wydawcą "Gazety Wyborczej" i czasopism. Grupa jest ponadto właścicielem trzech lokalnych radiostacji muzycznych i większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia Tok FM. Agora jest współwłaścicielem kanału telewizyjnego Metro na ósmym multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej oraz kanału Stopklatka TV uruchomionego wspólnie z Kino Polska TV.