Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sare pracuje nad obniżeniem i optymalizacją kosztów, liczy na efekty od III kw.

Udostępnij

SAR (SARE) pracuje nad obniżeniem i optymalizacją kosztów w grupie i efektów tych działań spodziewa się już od III kwartału br., poinformowali członkowie zarządu spółki.

"Wprowadzamy coraz bardziej restrykcyjne podejście do kosztów. Przyglądamy się kolejnym projektom generującym je w nadmiernym stopniu. Są one weryfikowane i kończymy projekty, które nie rokują" - powiedział członek zarządu Krzysztof Zawadzki podczas konferencji prasowej.

"Kompetencje wideo grupy przejmuje niedawno przejęty MarketNews. Udział treści wideo będzie dynamicznie rósł i ten ruch chcemy przełożyć na efekty dla klientów, korzystając z wysokich zasięgów MarketNews. Funkcje programatic przejmuje z kolei Inis. Jednocześnie budujemy analizy rentowności klientów, co ma doprowadzić do docelowej poprawa efektywności bazy. Efekty działań powinny być widoczne w III kwartale" - dodał prezes Dariusz Piekarski.

Wskazał również na integrację kompetencji grupowych i chociażby jednoczesne oferowanie 11 linii produktowych do klienta. "To zaczęło się sprawdzać. Realizujemy w tym zakresie prace warsztatowo-analityczne u znaczących klientów" - dodał Piekarski.

W kwestii dwóch spółek z grupy - Teletarget i Salelifter - zarząd Sare rozważa połączenie ze względu na synergie biznesowe między dwoma segmentami i optymalizację wspólnych kosztów.

"Ponadto rozwinęliśmy ofertę dla rynku finansowego. Wcześniej dostarczaliśmy leady, a obecnie realizujemy zamknięcie transakcji i dostarczenie ostatecznej umowy do naszego klienta, co przekłada się na większe przychody dla nas i poziom satysfakcji kontrahenta" - podsumował prezes.

Sare to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na GPW z NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus