CS Group Polska złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. W najbliższych miesiącach planuje przeprowadzić pierwszą publiczną ofertę akcji i zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW), podała spółka.

"Przeprowadzenie pierwszej publicznej oferty planowane jest na IV kwartał 2017 roku lub I kwartał 2018 roku. Szczegółowe informacje dotyczące oferty będą zawarte w prospekcie emisyjnym, który zostanie opublikowany po zatwierdzeniu go przez KNF" - czytamy w komunikacie.

"Złożenie prospektu emisyjnego w KNF i planowany debiut na GPW są bez wątpienia bardzo ważnym momentem w historii działalności CS Group i mają kluczowe znaczenie dla naszej długoterminowej strategii rozwoju. Mamy nadzieję, że już niedługo dołączymy do grona spółek publicznych, co wzmocni naszą wiodącą pozycję na rynku marketingu online dla MŚP w Polsce i będzie potwierdzeniem najwyższych standardów biznesowych, jakimi kierujemy się w naszej działalności" - powiedział prezes Piotr Strzałkowski, cytowany w komunikacie.

Liczy, że inwestorzy docenią unikalne usługi (począwszy od prostych rozwiązań typu Web Presence do bardziej złożonych usług Aktywnego Marketingu Internetowego), a także "silne podstawy do dalszego wzrostu".

"Nasza działalność opiera się bowiem na pełnej wiedzy o pozycji MŚP w internecie, wynikającej ze szczegółowej analizy działań podejmowanych przez firmy z tego sektora oraz osobistego kontaktu 140 doradców z ponad 500 tys. przedsiębiorców rocznie. Rynek marketingu online rośnie w dynamicznym tempie, co niewątpliwie będzie sprzyjało dalszemu rozwojowi naszej spółki w najbliższych latach" - dodał Strzałkowski.

CS Group oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu online dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom (MŚP), doradzając im w wyborze optymalnego rozwiązania zwiększającego ich rozpoznawalność w internecie, a także oferując narzędzia analityczne wspomagające rozwój ich biznesu, podano również.

"Działając w obszarze Web Presence, CS Group zajmuje się natomiast budowaniem podstawowej obecności MŚP w Internecie poprzez tworzenie i poprawę stron internetowych oraz zamieszczenie interaktywnej prezentacji firmy na portalach informacyjnych będących własnością spółki – pkt.pl i biznesfinder.pl, o łącznym zasięgu przekraczającym 2 mln użytkowników w skali miesiąca" – czytamy dalej.

Spółka posiada ponad 7 tys. klientów z obszaru aktywnego marketingu internetowego oraz ponad 24 tys. klientów w obszarze Web Presence. Skala jej działalności przekłada się na umiejętność zidentyfikowania potrzeb marketingowych i zarekomendowania najbardziej skutecznych rozwiązań dedykowanych firmom z sektora MŚP.

Zespół CS Group tworzy ponad 500 pracowników.

CS Group oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu online dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom.