Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sales Intelligence rusza z ofertą publiczną wartą do 2,6 mln zł, celem NewConnect

Udostępnij

Oferta publiczna do 2 592 400 akcji nowej emisji serii B akcji Sales Intelligence rozpoczęła się dziś - zapisy potrwają do 26 października, podano w memorandum informacyjnym. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 1 zł, co oznacza, że wartość całej oferty wynosi do 2,6 mln zł. Spółka chce po przeprowadzeniu oferty zadebiutować na rynku NewConnect, a - jak poinformował ISBnews prezes Dariusz Zaremba - w przyszłości zarząd rozważy wejście na główny rynek GPW.

Do 31 października br. planowany jest przydział oferowanych akcji. Zamiarem emitenta jest wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect, podano w komunikacie.

Zapisy będą przyjmowane za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego.

"W pierwszej kolejności naszym celem jest zadebiutowanie na rynku NewConnect oraz realizacja planów strategicznych i celów emisyjnych. W przyszłości zarząd rozważy wejście na główny rynek GPW" - powiedział ISBnews Zaremba.

Prezes wskazał, że celem emisji jest pozyskanie środków na dalszy dynamiczny rozwój spółki, w tym na przyśpieszenie realizacji strategii, która zakłada m.in. skalowanie w dotychczasowym obszarze działania oraz rozszerzenie zasięgu i sprzedaż nowych produktów (m.in. realizacja projektu Brand360). "Dzięki niej będziemy mogli w pełni wykorzystać potencjał i doświadczenie Sales Intelligence. Wierzymy, że zapewni to dynamiczny wzrost wyników w długim okresie" - podkreślił.

Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce, korzystających z usług spółki. Sales Intelligence tworzy i rozwija m.in. własną sieć reklamową oraz porównywarkę cen Nokaut.pl. Współpracuje z 2 000 sklepów internetowych oraz 400 wydawcami.

"Obecnie Nokaut.pl to jedno z aktywów Sales Intelligence, generujące ok. 20% przychodów ogółem. Na dzień dzisiejszy to aktywo spełnia nasze oczekiwania i nie planujemy znaczących inwestycji w Nokaut.pl, natomiast skupimy się na rozwoju wysokomarżowych produktów" - powiedział także Zaremba.

Spółka w memorandum informacyjnym opublikowała również prognozy finansowe. Przychody ze sprzedaży w 2020 r. mają wynieść 22,23 mln zł, a wynik EBITDA - 8,37 mln zł. Oznacza to, że planowana marża EBITDA w 2020 r. wyniesie 37%.

"Takie wzrosty będą możliwe dzięki skupieniu się na wzroście efektywności i zachowaniu dyscypliny kosztowej. Do realizacji tych celów spółka wykorzysta bazę aktualnych klientów oraz zaoferuje nowe wysokomarżowe produkty, dzięki którym będzie zwiększała swój udział w rynku produktów e-commerce marketing. Sales Intelligence chce również rozwinąć nowe kanały pozyskiwania przychodów" - czytamy w komunikacie.

Zaremba zwrócił uwagę, że e-handel to obecnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się rynków i jednocześnie najbardziej dochodowych. Obecnie jego wartość to ok. 37 mld zł, natomiast do 2020 roku jego wartość ma się niemal potroić, podkreślił.

Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce. Jej unikalna technologia pozwala na przetwarzanie niemal w czasie rzeczywistym dane dotyczące 8 mln ofert z ponad 2 tys. sklepów internetowych. Klientami Sales Intelligence są m.in.: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Saturn, EObuwie oraz LeroyMerlin, Interia, AGO (AGORA).