Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

BGŻ BNP Paribas zmigrował klientów Sygma Banku i zakończył proces integracji

Udostępnij

BGŻ BNP Paribas Polska przeprowadził z powodzeniem migrację danych dawnego Sygma Banku Polska do systemu bankowości BGŻ BNP Paribas. Jest to ostatni element zamykający ponad 2,5-letni proces pełnej integracji, podał BGZ (BGZBNPP).

Bank zmigrował w sumie ponad 1 milion aktywnych rachunków klientów, w tym ok. 700  tys. rachunków kredytów, 500 tys. rachunków kart kredytowych i 560 tys. ubezpieczeń.

"Dzięki połączeniu operacyjnemu z dawnym Sygma Bankiem oferta banku BGŻ BNP Paribas poszerzyła się o kredyty ratalne oraz karty kredytowe z programem lojalnościowym. Sieć dystrybucji zyskała około 13 tys. partnerów handlowych takich znanych marek jak iSpot, RTV Euro AGD, Obi czy Bricomarché oraz mniejsze, niezależne placówki handlowe. Bank dysponuje również 59 punktami sprzedaży, usytuowanymi w centrach handlowych" - czytamy w komunikacie. 

BGŻ BNP Paribas przypomniał, że program integracji z dawnym Sygma Bankiem rozpoczął się w 2015 r. W ub. r. została przeprowadzona fuzja prawna oraz rebranding, a w lutym 2017 r. ruszyły prace związane z migracją danych klientów i produktów dawnego Sygma Banku do zintegrowanego systemu Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank BGŻ BNP Paribas jest członkiem wiodącej międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas. Jest bankiem uniwersalnym, notowanym na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus