LVC (LIVECHAT) miał 22 229 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według stanu na 1 listopada 2017 r., podała spółka.

W ujęciu m/m liczba klientów wzrosła o 292 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 października 2017 r.) liczba klientów spółki wynosiła 21 937. Przed rokiem (1 listopada 2016 r.) liczba klientów wynosiła 17 409.

Z rozwiązania LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów, w tym: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.