Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 11% r/r do 225 mln zł w październiku

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w październiku br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł, co oznacza wzrost o  ok. 11% r/r, podała Emperia. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 2 061 mln zł i były wyższe o 7,7% r/r. 

W październiku 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 5,8% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - październik 2017 roku wzrósł o ok. 2,2% r/r, podano w komunikacie. 

"Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2017 roku wzrosła o około 9,2% w porównaniu do października 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - październik 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wzrost wyniósł około 7,7%" - podano także.

W październiku 2017 roku otworzono 4 sklepy: 1 market Stokrotka, 2 markety Stokrotka Express oraz 1 sklep franczyzowy. Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. m2: 0,2 tys. m2 w marketach Stokrotka, 0,2 tys. m2 w marketach Stokrotka Express oraz 0,2 tys. m2 w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec października 2017 roku wyniosła 410, zaś łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2017 roku wyniosła 182 tys. m2.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus