Przychody spółki CDL (CDRL) w polskich sklepach wyniosły w listopadzie br. 11,4 mln zł, a w polskim kanale e-commerce 1,62 mln zł. Oznacza to wzrost odpowiednio o 7% i  51% w skali roku, podała spółka. 

"Listopad był kolejnym, bardzo udanym miesiącem dla marki Coccodrillo. Dobre wyniki zanotowały polskie sklepy, bardzo cieszy rezultat osiągnięty w kanale e-commerce, który staje się dla nas coraz ważniejszy" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

W październiku polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały 13,4 mln zł przychodów - o 9% mniej niż przed rokiem.

"Przez 11 miesięcy 2017 roku polskie sklepy Coccodrillo wypracowały już łącznie 131,48 mln zł przychodów. Stanowi to 5-proc. wzrost do analogicznego okresu poprzedniego roku. W tym czasie przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wyniosły 14,94 mln zł, czyli o 27% więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku" - czytamy dalej w komunikacie.

Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie ok. 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 140 w innych krajach Unii Europejskiej i 116 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE, podano także.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.