Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Bloober Team skupi się na horrorach psychologicznych, planuje 4 gry do końca 2019 r.

Udostępnij

Założenia do strategii biznesowej BLO (BLOOBER) na lata 2018-2020 zakładają m.in. wydanie czterech tytułów do końca 2019 roku i produkcję wyłącznie w segmencie horror psychologiczny, podała spółka. "Layers of Fear: Legacy" zadebiutuje na Nintendo Switch już w I kwartale 2018 r., podała spółka.

"Jeszcze w tym tygodniu ruszamy z kampanią promocyjną dla tego tytułu. O wejściu na rynek trzech pozostałych produkcji, będziemy informowali wraz z ustaleniem dat ich premier. W nadchodzących latach będziemy zdecydowanie większą wagę przykładać do właściwego ustawienia premier naszych tytułów" - powiedział prezes Piotr Babieno, cytowany w komunikacie.

Spółka zakończyła już prace produkcyjne nad grą "Layers of Fear: Legacy", dodano.

"Zgodnie z założeniami przyjętej strategii, Bloober Team zamierza tworzyć wyłącznie gry z gatunku horror psychologiczny, wydając docelowo dwie gry rocznie w przedziale cenowym między 19,99 a 39,99 USD/euro" - czytamy dalej.

Krakowska spółka równolegle planuje rozwój własnych brandów na różnych polach eksploatacji.

"Aby zbudować marki, potrzebujemy dołożyć inne media - nie chcemy ograniczać posiadanych IP wyłącznie do branży gier. Będziemy rozwijać współpracę z naszymi partnerami biznesowymi, a o jej efektach poinformujemy niebawem. Jednocześnie zamierzamy kontynuować prace badawczo-rozwojowe, dzięki czemu chcemy 'przeskoczyć' naszą konkurencję" - zapowiedział prezes.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu gier z gatunku "hidden horror". W krakowskim studio Bloober Team zatrudnia i współpracuje z grupą ponad 70 najlepszych specjalistów w branży w Polsce. W 2016 r. Grupę Bloober Team powiększyła spółka Feardemic, zajmująca się wydawaniem tytułów spoza stajni produkcyjnej krakowskiego gamedevelopera. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2011 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus