Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Bloober Team chce mieć 2-3 duże brandy obecne w wielu kanałach medialnych

Udostępnij

BLO (BLOOBER) chce mieć 2-3 duże brandy w segmencie gier horror psychologiczny, które obok gier będą generować przychody również z innych kanałów medialnych jak np. film, serial, czy komiks, poinformował ISBnews prezes Piotr Babieno.

"Chcemy mieć 2-3 duże brandy wykorzystywane w tym co robimy oraz na innych polach eksploatacji. Marzy nam się, aby nasze marki miały marketing w wielu kanałach z których będziemy mieli pieniądze. Chcemy mieć pieczę nad kreatywną wizją dla każdego z takich projektów" - powiedział ISBnews Babieno. 

"Pracujemy, aby nasz marketing i sprzedaż był wyniesiony na nowy poziom. Będziemy realizować intensywną promocję w USA dzięki utworzeniu oddziału z ekipą, która posiada relacje na tym rynku" - wskazał prezes. 

Gra ">observer_", dotychczas największy hit krakowskiego Bloober Team, doczeka się realizacji filmowej. Firmą odpowiedzialną za cały proces produkcji filmu na podstawie gry krakowskiego studia będzie hollywoodzka wytwórnia Zero Gravity. 

"Realizacja filmu na podstawie gry '>observer_' wpisuje się w ogłoszoną dziś przez spółkę strategię biznesową. Chcemy produkować wysokiej jakości gry z segmenty Premium, jednocześnie rozwijając własne IP na różnych polach eksploatacji. Nasze doświadczenie i współpraca z najważniejszymi światowymi firmami z branży rozrywki pozwolą nam w niedługim czasie prześcignąć konkurencję w naszym segmencie rynku" - stwierdził Babieno. 

Jak wskazał, badania i rozwój to najważniejsza sekcja studia. "Myślimy już co będzie za kilka lat kiedy będziemy chcieli przeskoczyć konkurentów. Dlatego pracujemy aby budować jak najbardziej wciągającą rozgrywkę" - zaznaczył prezes. 

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu gier z gatunku "hidden horror". W krakowskim studio Bloober Team zatrudnia i współpracuje z grupą ponad 70 najlepszych specjalistów w branży w Polsce. W 2016 r. Grupę Bloober Team powiększyła spółka Feardemic, zajmująca się wydawaniem tytułów spoza stajni produkcyjnej krakowskiego gamedevelopera. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2011 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus