Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Wittchen chce zwiększyć sieć sprzedaży do min. 100 punktów na koniec 2018 r.

Udostępnij

WTN (WITTCHEN) chce zwiększyć sieć sprzedaży do co najmniej 100 punktów na koniec 2018 r. wobec 88 sklepów i wysp na koniec ub.r., poinformował prezes Jędrzej Wittchen.

"W kolejnych latach zamierzamy dalej inwestować w naszą markę i jej postrzeganie. Realizujemy tę strategię dbając przede wszystkim o jakość i rozwój produktu nie zapominając jednocześnie o odpowiedniej komunikacji. W 2017 roku podjęliśmy współpracę z agencją reklamową i zwiększyliśmy naszą obecność w mediach, w tym w telewizji. Planujemy otworzyć więcej obiektów niż w poprzednich okresach, tak aby na koniec 2018 roku nasza sieć krajowa obejmowała przynajmniej sto punktów detalicznych. Koncentrujemy się także na rozwoju sprzedaży internetowej w krajach w których jesteśmy już obecni, stawiając kolejne kroki na drodze rozwoju międzynarodowego" - napisał Wittchen w liście do akcjonariuszy.

Konkretne lokalizacje oraz terminy otwarć poprzedzone będą szczegółową analizą atrakcyjności dostępnych powierzchni handlowych oraz możliwością uzyskania atrakcyjnych warunków wynajmu, podała spółka w raporcie rocznym.

Na dzień 31 grudnia 2017 roku stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmowała 88 sklepów i wysp Wittchen. W roku 2017 Wittchen otworzył 8 nowych salonów sprzedaży detalicznej. Łączna powierzchnia handlowa brutto zwiększyła się o 647 m 2 (10,4%) i na koniec 2017 roku wynosiła 6 891 m2 (88 stałych punktów sprzedaży: 65 salonów, 19 outletów, 4 wyspy). Jednocześnie w tym okresie grupa zmieniła markę sklepów VIP Collection na Wittchen Travel.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus