Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Zysk netto Bloober Team to 0,39 mln zł w I kw. 2016 wobec straty rok wcześniej

Udostępnij

Bloober Team odnotował 0,39 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2016 r. wobec 0,2 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

"Wynik to przede wszystkim zasługa 'Layers of Fear'. Warto zauważyć, że w I kwartale 2016 zaksięgowaliśmy wpływy tylko ze sprzedaży tytułu w Xbox One Preview z 2015 roku. Wyniki z pozostałych kanałów dystrybucji, w tym na konsolę PS4, z którą wiążemy największe nadzieje, będą widoczne w raporcie za II kwartał tego roku" - powiedział prezes Bloober Team Piotr Babieno, cytowany w komunikacie.

Zysk operacyjny wyniósł 0,4 mln zł wobec 36 tys. zł straty rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 2,78 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 1,03 mln zł rok wcześniej.

W marcu br. spółka anonsowała premierę kolejnego tytułu. >observer_, prawdopodobnie jest to pierwsza w historii branży gra z gatunku horror-cyberpunk. Ma ona pojawić się na rynku w II połowie 2016.

"Na lutowej zamkniętej konferencji DICE w Las Vegas nasza nowa produkcja spotkała się z dużym entuzjazmem wydawców. Zebrane pozytywne opinie pozwalają nam zakładać, że najpewniej mamy w swoich rękach tytuł z potencjałem na jeszcze większy hit, niż największy dotychczas sukces sprzedażowy spółki jakim jest 'Layers of Fear'" - zaznaczył prezes.

Bloober Team planuje jeszcze premiery 2 innych dużych tytułów: "Scopophobii" oraz "Medium". 

"Obie gry wpisują się w naszą strategię budowy wyjątkowych horrorów psychologicznych. Z ostatnią produkcją wiążemy znacznie większe plany niż tylko jej realizację i wypuszczenie do kanałów dystrybucji. Rozwiązanie zastosowane w grze obejmujemy ochroną patentową"- podsumował Babieno.

BLO (BLOOBER) Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus