Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przedsprzedaż mieszkań Inpro wzrosła o 53% r/r do 200 lokali w II kwartale

Udostępnij

INP (INPRO) zrealizowała przedsprzedaż na poziomie 200 umów w II kwartale, co oznacza wzrost o 53% r/r, podała spółka. W tym okresie grupa przekazała łącznie 158 lokali, w porównaniu do 58 sztuk w roku ubiegłym.

"Podsumowując pierwsze półrocze 2018 roku sprzedaż netto wyniosła 445 umów, co stanowi 68% wzrostu w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku" - czytamy w komunikacie. 

Przedsprzedaż grupa określa jako zawarte umowy przedwstępne sprzedaży netto, tj. po uwzględnieniu rezygnacji: przedwstępnych umów sprzedaży dotyczących zakończonych inwestycji, umów z innymi podmiotami niż klienci będący osobami fizycznymi oraz umów dotyczących lokali usługowych/ użytkowych, a także wydanych klientom dokumentów o informacji o warunkach zawarcia umów deweloperskich pozwalających klientom wystąpić z wnioskiem o pozyskanie środków na finansowanie umowy deweloperskiej. 

Firma Inpro działa na rynku trójmiejskim. W ofercie ma przede wszystkim apartamenty i mieszkania o podwyższonym standardzie oraz domy jednorodzinne. Spółka realizuje także inwestycje komercyjne, takie jak hotele apartamentowe i biurowce oraz świadczy usługi budowlane. Jest notowana na GPW od 2011 r. Przedsprzedaż (w rozumieniu zawartych umów przedwstępnych sprzedaży netto) Inpro wyniosła 739 szt. w 2017 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus