Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory kontynuuje wdrożenia platformy CSA

Udostępnij

Unified Factory zrealizowało w przeciągu ostatnich miesięcy kilkadziesiąt wdrożeń opartych na funkcjonalnościach platformy Customer Service Automation (produkt UF PRO), poinformował członek zarządu odpowiedzialny za rozwój sprzedaży Marcin Woźniak.

"Pomimo trudnej sytuacji wizerunkowej związanej z nieobecnością prezesa, Unified Factory zrealizowało w przeciągu ostatnich miesięcy kilkadziesiąt wdrożeń opartych na funkcjonalnościach platformy Customer Service Automation (produkt UF PRO). Były wśród nich wdrożenia realizowane zarówno w Polsce (m.in. dla jednego z największych wirtualnych operatorów telefonii komórkowej, firmy z branży ubezpieczeniowej oraz spółek z branży e-commerce), jak i wdrożenia zagraniczne, które były prowadzone za pośrednictwem lokalnych integratorów, działających  na rynku irańskim i na Filipinach" - powiedział Woźniak, cytowany w komunikacie.

Wdrożenia obejmowały implementację systemu automatyzującego komunikację między zespołami sprzedażowymi i obsługą klienta (back office), a w przypadku wdrożeń azjatyckich także integrację kanałów komunikacji wraz z social media, wskazano w informacji.

"Obecnie UFC (UNIFIED) jest w trakcie realizacji kolejnych wdrożeń na rynku polskim, wykorzystujących moduły automatyzujące komunikację, w tym chatbota (m.in. dla dużej spółki z branży wydawniczej), które zostaną zakończone jeszcze w tym kwartale. Ponadto spółka bierze ponadto udział w kilku przetargach (m.in. dla dużego podmiotu z branży outsourcingowej), których wyniki powinny być znane przed końcem września" - czytamy dalej.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus