Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ronson sprzedał netto 156 lokale w II kw, podtrzymuje cel 900 lokali w całym br.

Udostępnij

RON (RONSON) Development sprzedał netto 156 lokali w II kw. br. (wobec 224 lokali rok wcześniej), a w całego pierwszego półrocza tego roku - 362 mieszkania (wobec odpowiednio 410), poinformowała spółka. Pomimo niższej dynamiki, spółka podtrzymuje plany zakładające sprzedaż na poziomie co najmniej 900 lokali w całym 2016 r., podano także.

"Nieco niższą dynamikę sprzedaży w I półroczu 2016 r. w porównaniu z ubiegłym rokiem można tłumaczyć tym, że oferta spółki szybko się wyczerpuje, czego potwierdzeniem jest najniższy od lat udział mieszkań gotowych w ofercie wynoszący około 10%" - czytamy w komunikacie. 

"Podtrzymujemy nasze plany zakładające sprzedaż ponad 900 lokali w całym roku. Chcemy osiągnąć ten cel dzięki zróżnicowanej ofercie oraz planom jej systematycznego rozszerzania o kolejne projekty. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do sprzedaży nowe etapy dwóch inwestycji zlokalizowanych na warszawskiej Woli: Espresso oraz City Link, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów" - powiedział dyrektor sprzedaży i marketingu Andrzej Gutowski, cytowany w komunikacie.

W II kwartale deweloper przekazał klientom klucze do 170 mieszkań, co oznacza wzrost o 14% rok do roku. W całym I półroczu liczba przekazanych mieszkań sięgnęła 275, podano także.

"W najbliższych tygodniach planujemy uruchomienie dwóch zupełnie nowych projektów w Warszawie, tj. Miasto Moje na Białołęce, będące największą inwestycją w historii Ronsona, która w całości kwalifikuje się do programu MdM, a także Nova Królikarnia na Mokotowie" - dodał Gutowski.

Ronson to spółka deweloperska notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r. W 2015 r. sprzedała 906 mieszkań, tj. o 27% więcej niż rok wcześniej.