W styczniu Bytom odnotował przychody na poziomie 11,4 mln zł, była to wartość o +28% wyższa niż przed rokiem. Sprzedaż w sklepach działających również przed rokiem, a więc bez uwzględnienia dodatkowych otwarć, wyniosła 10,1 mln zł, co oznacza wzrost o +19,8%. Dobra sprzedaż w styczniu nie została okupiona znacznymi przecenami – spółka osiągnęła marżę detaliczną brutto na poziomie 52,7%, czyli nieco więcej niż w styczniu w dwóch poprzednich latach. Cel na cały rok zakłada osiągnięcie rentowności na poziomie 56%.

Zarząd zapowiedział publikację na początku roku warunków nowego programu motywacyjnego. Cele stawiane na 2016 rok w poprzednim (11 mln zysku) zostały zrealizowane z nawiązką już w roku 2015. Analitycy z biur maklerskich są dość zgodni w ocenie tegorocznych wyników Bytomia – konsensus wynosi 15,9 mln, przy niedużej rozpiętości poszczególnych prognoz.

Bytom zakończył rok z siecią liczącą 97 salonów o łączonej powierzchni 10,3 tys. mkw.