Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Hubstyle miało 4,49 mln zł straty netto z działalności kontynuowanej w II kw. 2018 r.

Udostępnij

HUB (HUBSTYLE) odnotowało 4,49 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej w II kw. 2018 r. wobec 1,13 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. 

Strata operacyjna wyniosła 4,45 mln zł wobec 1,12 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2,21 mln zł w II kw. 2018 r. wobec 2,24 mln zł rok wcześniej.

W I poł. 2018 r. spółka miała 5,81 mln zł skonsolidowanej straty netto straty netto z działalności kontynuowanej w porównaniu z 1,79 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 4,18 mln zł w porównaniu z 5,37 mln zł rok wcześniej.

"W pierwszej połowie br. zrealizowano przychody ze sprzedaży w wysokości 4,2 mln zł, co oznacza 22% spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Dane przychodowe dotyczą sprzedaży odzieży pod marką Sugarfree i Cardiobunny, gdyż w związku ze sprzedażą segmentu usług dla e-commerce jest on w całości klasyfikowany jako działalność zaniechana. Główną przyczyną spadku przychodów był nie wystarczający poziom kapitału obrotowego i konieczność zmian technologicznych w kanale dystrybucji e-commerce dla marki Sugarfree nie udało się wypracować wzrostów skali obrotów, które są kluczowe dla trwałego pokrycia kosztów stałych i budowy rentowności" - czytamy w raporcie.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2018 r. wyniosła 5,61 mln zł wobec 9,98 mln zł straty rok wcześniej.

Grupa HubStyle jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus