Mustache Sp. z o.o., spółka zależna 4FM (4FUNMEDIA), nabyła aktywa przedsiębiorstwa Mustache Warsaw za ok. 0,49 mln zł, podała spółka. Jednocześnie poinformowała, że dzięki poczynionym inwestycjom kapitałowym, jak i rozwojowi marek produktowych, przychody ze sprzedaży, pochodzące z segmentu e-commerce wyniosą co najmniej 15 mln zł w 2019 r.

"Nabycie aktywów przedsiębiorstwa Mustache Warsaw Sp. z o.o. wpisuje się w realizację strategii rozwoju grupy kapitałowej w sektorach e-commerce i digital, o której zarząd emitenta poinformował w dniu 7 czerwca 2018 roku [...]. Strategia emitenta przyjęta na lata 2018-2019 zakłada realizację inwestycji kapitałowych w sektorach e-commerce i digital w drodze obejmowania udziałów lub akcji tj. share deal lub poprzez nabywanie zorganizowanej części przedsiębiorstwa tj. tzw. asset deal" - czytamy w komunikacie.

W ramach opisanej strategii, 4fun Media dokonał do tej pory objęcia pakietu kontrolnego w serwisie internetowym CupSell, dokonał zakupu większościowego udziału w spółce naEKRANIE.pl oraz poinformował o zawarciu umowy inwestycyjnej, określającej zasady zaangażowania finansowego w spółkę Print Logistic, w której na dzień publikacji niniejszego raportu posiada większościowy pakiet udziałów, przypomniano także.

"Zarząd emitenta informuje ponadto, iż prognozowane przychody ze sprzedaży, pochodzące z segmentu e-commerce, wyniosą w 2019 roku co najmniej 15 mln zł. Przychody te pochodzić będą z poczynionych przez 4fun Media S.A. inwestycji kapitałowych, jak i rozwoju kolejnych marek produktowych" - podsumowano.

Grupa 4Fun Media S.A. jest firmą działającą na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4Fun Media S.A. jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści wideo poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV, internet oraz autorskie rozwiązania typu second screen (aplikacja 4Fun App). Do grupy kapitałowej 4fun Media S.A. należą tematyczne kanały telewizyjne 4Fun.tv, 4Fun Dance oraz Gold Hits, spółka Program - dystrybutor tematycznych programów telewizyjnych i treści multimedialnych w różnych formatach, pierwsza hybrydowa agencja reklamowa w Polsce - Bridge 2 Fun Sp. z o.o. oraz największa sieć Digital Signage w Polsce - Screen Network Sp. z o.o.