Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

PMPG Polskie Media ruszy z działaniami w sprawie wydawania gier komputerowych w IV kw.

Udostępnij

PMPG Polskie Media rozpocznie w IV kw. br. działania związane z uruchomieniem działalności wydawniczej w zakresie gier komputerowych, przeznaczonych na jedną z popularnych platform do gier, zapowiedziała spółka.

"W IV kwartale 2018 r. spółka rozpocznie działania związane z uruchomieniem działalności wydawniczej w zakresie gier komputerowych przeznaczonych na jedną z popularnych platform do gier. Planowana działalność będzie prowadzona przez zależną od emitenta spółkę New Media Point Group Sp. z o.o." - czytamy w raporcie kwartalnym.

PGM (PMPG) podkreśla, że szczególne znaczenie dla grupy będzie miał rozwój mediów internetowych. Spółki z grupy, a w szczególności spółka Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" postawi na rozszerzenie serwisów internetowych o nowe zakresy tematyczne, co służyć będzie przyciągnięciu nowych odbiorców oraz zwiększeniu przychodów reklamowych, zapowiedziano także.

W 2018 r. wciąż jednym z obszarów zainteresowania PMPG Polskie Media będzie zaangażowanie w działalność telewizyjną.

W II kwartale 2018 roku stowarzyszona z PMPG Polskie Media spółka Inwestorzy.TV S.A., której głównym obszarem działalności jest prowadzenie biznesowego kanału telewizji internetowej Inwestorzy.TV, nabyła ok. 97% notowanej na rynku Newconnect spółki INW (INWESTPL) Przejęta spółka jest wydawcą internetowych serwisów poświęconych tematyce inwestowania, m.in. serwisu inwestycje.pl. Spółka Inwestorzy.TV S.A. oraz Inwestycje.pl S.A. zapowiedziały połączenie do końca roku 2019.

PMPG Polskie Media posiada aktualnie około 25,4% udziału w kapitale zakładowym spółki Inwestorzy.TV S.A. i realizuje z tym podmiotem wspólne projekty w obszarze mediów i reklamy.

PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika "Wprost" oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika "Do Rzeczy" oraz magazynu "Historia Do Rzeczy".

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus