Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Bloober Team ma sprecyzowane plany dotyczące produkcji gier do 2022 r.

Udostępnij

BLO (BLOOBER) ma sprecyzowane plany produkcyjne do 2022 roku, ale póki co skupia się na przyszłym roku, kiedy odbędą się trzy duże premiery ważnych dla spółki gier, a kolejne tytuły wydadzą spółki zależne - iFun4All i Feardemic, poinformował prezes Piotr Babieno.

"'Layers od Fear 2', tytuł na IP hollywoodzkiej wytwórni Lions Gate i 'Medium' to nasze plany premierowe na 2019rok. Wszystkie te tytuły będą eksplorować obszar horroru psychologicznego, który jest naszą specjalnością. Stawiamy szczególnie na klimat, który wciąga i głęboko angażuje gracza, nie tylko straszy, ale zmusza do myślenia i refleksji. Te gry nie wyczerpują naszych planów" - powiedział Babieno podczas Cracow Games Day. 

"Mamy ustalony development do 2022 roku i wiemy, co będziemy realizowali do tego czasu. Nie mówimy jeszcze o naszych dalszych planach ze względu na zobowiązania wobec partnerów biznesowych. Najbliższe są już wystarczająco intensywne" - dodał szef studia.

Podczas wydarzenia spółka pokazała gameplay m.in. nadchodzących w przyszłym roku "Medium" i "Layers of Fear 2".

"Mamy duże nadzieje sprzedażowe, jeśli chodzi o 'Layers of Fear 2', który ma pojawić się w ciągu 6-8 miesięcy. Jest duże zainteresowanie tym tytułem i liczymy, że będzie miał swoją publiczność" - powiedział Babieno. 

Już 13 grudnia na Steam wejdzie "2084" w wersji early access. Gra będzie dopracowywana razem z graczami. Z kolei w I połowie 2019 r. Feardemic wyda grę "The Padre" (marzec 2019). W tym okresie pojawi się również "Observer" na Nintendo Switch.

Natomiast IF4 (IFUN4ALL) pracuje nad "Far Peak" i "Ritual". Według słów prezesa spółki Michała Mielcarka, oba będą odwoływały się do popularnych kanonów, z mocnym naciskiem na grywalność i opowiadanie historii, do czego zobowiązuje obecność w grupie Bloober Team.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus