Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzroła o 18,1% r/r do 12,38 mln zł w VII

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w lipcu 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 12,38  mln zł i była wyższa o 18,1% r/r, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w lipcu wyniosła 6,38 mln zł i była wyższa o 16,8% r/r.

Sprzedaż detaliczna w lipcu wyniosła 12,12 mln zł, co oznacza wzrost o 19% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w lipcu 6,3 mln zł i była wyższa o 17,4% r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-lipiec wyniosła 81,4 mln zł i była wyższa o 18,7% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 79,06 mln zł, co oznacza wzrost o 20,1% w skali roku.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-lipiec 43,32 mln zł i była wyższa o 16,8% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-lipiec 42,48 mln zł i była wyższa o 17,7% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus