Biznesradar bez reklam? Sprawdź Biznesradar+

Trzy silniki LiveChat

Udostępnij

Wokół LiveChat dużo się dzieje. Reakcje inwestorów sprowadziły kurs na poziomy o kilkadziesiąt procent niższe od historycznych maksimów. Warto zatem sprawdzić, czy LiveChat to nadal atrakcyjny kandydat na spółkę dywidendową. Najpierw proponujemy rozliczenie z prognozami z poprzedniego tekstu, a później szukamy odpowiedzi na pytania:
• Jaka jest szansa na szybszy wzrost bazy klientów?
• Dlaczego, w naszej ocenie, sama liczba klientów może być mylnym parametrem?
• Czy rzeczywiście spółka nie inwestuje?
• Czy decyzje zarządu sugerują zbliżające się kłopoty?
• Jakich wyników i jakiej dywidendy można się spodziewać w przyszłym roku?

Pełna treść opracowania jest dostępna dla użytkowników Biznesradar Premium

Biznesradar bez reklam? Sprawdź Biznesradar+