Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody w segmencie modowym HubStyle wzrosły o 226% r/r w lipcu

Udostępnij

Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HUB (HUBSTYLE) wyniosły w lipcu br. 1 329 tys. zł, co oznacza wzrost o 226% r/r oraz o 1,4% względem czerwca 2016 r., poinformowała spółka.

"Sukcesywny wzrost sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży świadczy o tym, że przyjęta przez nas strategia bardzo dobrze sprawdza się. Osiągnięte w lipcu wyniki cieszą, szczególnie mając na uwadze sezonową specyfikę miesięcy wakacyjnych. Widzimy, że nasze marki stają się coraz bardziej rozpoznawalne i są również chętnie wybierane przez polskie gwiazdy" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Istotny wzrost sprzedaży jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży odzieży przez sklepy internetowe Grupy HubStyle, mimo specyficznego okresu wakacyjnego, w którym w kanałach sprzedaży e-commerce tradycyjnie notowane są spadki. Dodatkowo pozytywnie na przychody wpływa sprzedaż bestsellerów - w zależności od potrzeb Grupa zwiększa ich dostępność, podano także.

Przychody w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl wyniosły w lipcu 655 tys. zł i były niższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 11%.

"Zgodnie z przyjętą strategią, grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych" - czytamy w komunikacie.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2016 roku przez grupę kapitałową HubStyle wyniosły około 1 984 tys. zł i były wyższe o ok. 73% r/r, podano również.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus