Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa Auto Partner po 2018: 26% wzrost sprzedaży

Aleksander Górecki
Aleksander Górecki
Udostępnij

Grupa Auto Partner, jeden z największych na rynku polskim dystrybutorów części samochodowych, po 2018 roku odnotowała 26-proc. wzrost sprzedaży – sięgnęła ona 1,2 mld zł. W samym IV kwartale 2018 roku Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 22% (do 293,5 mln zł), a w grudniu o 17% (do 78,5 mln zł).

Tak wysoka dynamika Grupy na poziomie przychodów to efekt ciągłego rozwoju sieci dystrybucji, jej stałego zagęszczania we wszystkich regionach Polski i rozbudowy asortymentu.

W 2018 roku w pełni wykorzystaliśmy potencjał naszej Grupy i możliwości rynkowe. Co miesiąc notowaliśmy dwucyfrowe dynamiki. Nawet w słabszych sezonowo – z powodu dni wolnych – miesiącach, takich jak listopad i grudzień, wypracowaliśmy kilkunastoprocentowe wzrosty. Od 3 lat rokrocznie dynamicznie rośniemy, więc porównujemy się do wysokiej zeszłorocznej bazy - mówi Aleksander Górecki, Prezes Zarządu APR (AUTOPARTN).

Widzimy dobre perspektywy do dalszego zwiększania skali działania. Przygotowujemy się do 2019 roku, zatowarowujemy magazyny, by korzystać ze sprzyjającego nam otoczenia i dostarczać klientom szeroką ofertę produktów. W nowym roku spodziewamy się utrzymania pozytywnych tendencji rynkowych. Jednocześnie widzimy stojące przed naszą branżą wyzwania - takie jak wzrosty cen paliw, deficyt siły roboczej – którym w ostatnich 2 latach skutecznie stawiliśmy czoła. W najbliższych tygodniach uruchomimy rozbudowaną powierzchnię magazynową w Bieruniu, po jej otwarciu łączna powierzchnia magazynów Grupy wyniesie blisko 100 tys. mkw. - mówi Aleksander Górecki, Prezes Zarządu Auto Partner.

Sprzedaż Grupy 2018

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus