Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Komputronik podsumowuje 2018 r. i stawia na dalszy rozwój

Udostępnij

W podsumowaniu roku 2018 r. KOM (KOMPUTRON) poinformował, że liczba klientów w salonach stacjonarnych sieci wzrosła o 10%, natomiast przyrost unikalnych użytkowników w sklepie internetowym wyniósł 31%. Liczba odwiedzin sklepu internetowego w wersji mobilnej wzrosła o 41%.

W ubiegłym roku spółka otworzyła 27 salonów marki w całej Polsce. Zwiększano także asortyment sklepów, a jak podano w podsumowaniu roku, liczba oferowanych artykułów przekroczyła 100 tysięcy produktów, pochodzących od 2600 różnych marek. Poza elektronia i usługami, były to działy RTV i AGD, Dom i ogród, Dziecko, Uroda, Gaming oraz pozostałe.

W planach na 2019 marka stawia na rozwój, rozwój i… jeszcze raz rozwój. Cel to 30 procentowy wzrost we wszystkich obszarach. Komputronik wierzy, że noworoczną strategią, z obecnymi partnerami oraz zaangażowanymi ludźmi jest w stanie to osiągnąć.” - podsumowano

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus