W 4 miesiące od premiery gra Green Hell w wersji early access zarobiła już prawie 2.3 mln zł. Twórca gry, warszawkie studio CRJ (CREEPYJAR), ze spokojem czeka na premierę pełnej wersji, która planowana jest na przełom pierwszego i drugiego kwartału 2019 r.

W czwartym kwartale 2018 r. Creepy Jar wypracował niespełna 1.4 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów i ponad 1mln zł zysku netto. W całym ubiegłym roku wpływy ze sprzedaży produktów osiągnęły poziom 4.65 mln zł, przynosząc niecałe 2.3 mln zł czystego zysku. – To wyłącznie efekt świetnego przyjęcia Green Hell, mimo że gra jest na rynku dopiero od czterech miesięcy i jest wciąż tylko w wersji early acces. Jesteśmy spokojni, jeśli chodzi o prognozowane 300 000 sprzedanych kopii. Do czasu premiery pełnej wersji nie chcemy zmieniać prognoz, chcę jednak podkreślić, że nie uwzględniały one tzw. Trybu co-op i sprzedaży w wersji na konsole. Będziemy śledzić sytuację i reagować - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Premiera pełnej wersji Green Hell planowana jest na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2019 r. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie trybu co-op a następnie wersji konsolowych. – Plany te są niezagrożone. Jesteśmy na finiszu. Wishlista puchnie a oceny graczy, których wciąż przybywa są cały czas na niespotykanie wysokim poziomie w przypadku gry w wersji early access. To wszystko napawa nas sporym optymizmem przed premierą pełnej wersji - dodaje prezes.

Green Hell zadebiutował w wersji early access 29 sierpnia 2018 r. To gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Od początku trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już 5 miesiąc. Grę oceniło już ponad 2500 graczy, a średnia ocen to wciąż ponad 8.5.